Kerstconcert

Op zaterdagavond 16 december 2023 zorgen het fanfareorkest van de Koninklijke fanfare 'De Verenigde Vrienden' Overmere én het Cockxkoor van Overmere dit jaar opnieuw voor een muzikaal warm eindejaar met een Kerstconcert in een uniek kader, de Parochiekerk OLV-Ten-Hemel-Opgenomen van Overmere.
Zowel het Cockxkoor als het fanfareorkest brengen een eigen repertoire en zullen gezamenlijk enkele mooie kerstklassiekers laten weerklinken in de kerk.

Fanfareorkest
Cockxkoor

Praktische info

Tickets & plaatsreservatie :
Tickets kosten €12 (kinderen -12j. gratis) en zijn verkrijgbaar bij alle muzikanten van de fanfare en koorleden van het Cockxkoor.
Vanaf 1 december 2023 kan u uw plaatsen telefonisch reserveren via onze reservofoon, dit iedere werkdag tussen 18u en 20u en dit t.e.m. 13 december 2023.
Het telefoonnummer van onze reservofoon is : 0468-411 066

Locatie van het Kerstconcert
Parochiekerk Overmere, Baron Tibbautstraat, 9290 Overmere

Een blik op vorige edities?
. KLIK HIER voor foto's via Facebook

. KLIK HIER voor foto's via Google foto's